Popis produktu
SP WINTERSPORT 4D
Skvělá ovladatelnost a přilnavost v zimním období pro silné vozy
- Výjimečný výkon na zimních silnicích
- Lepší záběr na sněhu a ledu
- Kontrola a přilnavost za mokra
- Dezén šetřící palivo
HLAVNÍ VÝHODY
VÝJIMEČNÝ VÝKON NA ZIMNÍCH SILNICÍCH
Pneumatika SP Winter Sport 4D nabízí v zimě výjimečnou ovladatelnost a brzdění pro výkonné vozy. Účelem spojení jedinečného dezénu běhounu a materiálů s vysokou přilnavostí je optimální kontrola na zasněženém, zledovatělém, mokrém i suchém povrchu.
KONTROLA A PŘILNAVOST ZA MOKRA
Když je mokro nebo když sníh taje, odvádějí směrové drážky modelu SP WinterSport 4D rychle vodu pryč a předcházejí aquaplaningu. Vysoce přilnavá směs je optimalizována pro co nejkratší brzdnou dráhu na mokré vozovce.
LEPŠÍ ZÁBĚR NA SNĚHU A LEDU
Jedinečný dezén běhounu staví do kontaktu s vozovkou velké množství ostrých hran a umožňuje tak lepší záběr na sněhu a ledu. Hluboké sněhové zářezy se zakusují do povrchu a tak umožňují větší přilnavost při zrychlování, brzdění a stoupání.
DEZÉN ŠETŘÍCÍ PALIVO
Díky lehké konstrukci a materiálům potřebují pneumatiky SP Winter Sport 4D méně energie k odvalování. Výsledkem je cestování s nižšími náklady za palivo a nižšími emisemiCO 2.
TECHNOLOGIE
SPECIFICKÁ PATNÍ OBLAST
Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost
BEZEŠVÝ PÁS (JLB)
Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení
RUNONFLAT
Samonosná technologie Dunlop (DSST)Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.Bezpečnostní upozornění: Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu.
TECHNOLOGIE MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)
Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech
ROVNĚJŠÍ PROFIL BĚHOUNU
Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha
MULTIPROFILOVÝ BĚHOUN (MRT)
Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách
MULTILAMELOVÝ SYSTÉM
Jízdní podmínky v zimě se mohou značně lišit. Měnící se podmínky, od chladného suchého počasí po sněžení či přeháňky, kladou na pneumatiky velmi vysoké nároky. Multilamelový systém společnosti Dunlop tento úkol splňuje s různými typy lamel pro odlišné jízdní podmínky v zimě.Výhody Stabilní výkon v různých zimních podmínkách
SMĚS S OBSAHEM SILICA-PLUS
Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.
4D SIPE SYSTEM
Technologie 4D Sipe System využívá běhoun rozdělený do mnoha bloků, které zvyšují tření a stabilitu v zatáčkách. Systém nabízí vynikající boční přilnavost na sněhu.Výhody Skvělé zatáčení i na sněhu
DRÁŽKY VE TVARU V
Drážky ve tvaru V ve spojení se základními drážkami běhounu vytvářejí jemnou síť, která ve vzorku běhounu zachytává sníh. Kontakt sněhu se sněhem pak zlepšuje záběr a přilnavost..Výhody Lepší ovladatelnost na sněhu
SMĚROVÝ DEZÉN BĚHOUNU
Směrový dezén běhounu navržený pro jízdu za chladného ranního počasí vytlačuje vodu do drážek. Voda je rychle odvedena z povrchu pneumatiky, čímž se snižuje riziko aquaplaningu.Výhody Snížené riziko aquaplaningu
FUNKČNÍ POLYMERY
Funkční polymery ve směsi běhounu zlepšují charakteristiky výkonu při nízkých teplotách, zlepšují adhezi na vozovce za nízkých zimních teplot.Výhody Výjimečná přilnavost za nízkých teplot.