(Dodává se bez ráfku)
Obrázek se může lišit od popisu

6028 vč. DPH
6028 vč. DPH
Předpokládaná dodací lhůta - Čtvrtek 30 Květen - Pátek 31 Květen
Doprava zdarma

Popis produktu

SP WINTERSPORT 4D

Skvělá ovladatelnost a přilnavost v zimním období pro silné vozy

  • Výjimečný výkon na zimních silnicích
  • Lepší záběr na sněhu a ledu
  • Kontrola a přilnavost za mokra
  • Dezén šetřící palivo

 

HLAVNÍ VÝHODY

VÝJIMEČNÝ VÝKON NA ZIMNÍCH SILNICÍCH

Pneumatika SP Winter Sport 4D nabízí v zimě výjimečnou ovladatelnost a brzdění pro výkonné vozy. Účelem spojení jedinečného dezénu běhounu a materiálů s vysokou přilnavostí je optimální kontrola na zasněženém, zledovatělém, mokrém i suchém povrchu.

KONTROLA A PŘILNAVOST ZA MOKRA

Když je mokro nebo když sníh taje, odvádějí směrové drážky modelu SP WinterSport 4D rychle vodu pryč a předcházejí aquaplaningu. Vysoce přilnavá směs je optimalizována pro co nejkratší brzdnou dráhu na mokré vozovce.

LEPŠÍ ZÁBĚR NA SNĚHU A LEDU

Jedinečný dezén běhounu staví do kontaktu s vozovkou velké množství ostrých hran a umožňuje tak lepší záběr na sněhu a ledu. Hluboké sněhové zářezy se zakusují do povrchu a tak umožňují větší přilnavost při zrychlování, brzdění a stoupání.

DEZÉN ŠETŘÍCÍ PALIVO

Díky lehké konstrukci a materiálům potřebují pneumatiky SP Winter Sport 4D méně energie k odvalování. Výsledkem je cestování s nižšími náklady za palivo a nižšími emisemiCO 2.

 

TECHNOLOGIE

SPECIFICKÁ PATNÍ OBLAST

Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost

BEZEŠVÝ PÁS (JLB)

Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

RUNONFLAT

Samonosná technologie Dunlop (DSST)Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.Bezpečnostní upozornění: Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu.

TECHNOLOGIE MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)

Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

ROVNĚJŠÍ PROFIL BĚHOUNU

Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha

MULTIPROFILOVÝ BĚHOUN (MRT)

Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách

MULTILAMELOVÝ SYSTÉM

Jízdní podmínky v zimě se mohou značně lišit. Měnící se podmínky, od chladného suchého počasí po sněžení či přeháňky, kladou na pneumatiky velmi vysoké nároky. Multilamelový systém společnosti Dunlop tento úkol splňuje s různými typy lamel pro odlišné jízdní podmínky v zimě.Výhody Stabilní výkon v různých zimních podmínkách

SMĚS S OBSAHEM SILICA-PLUS

Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

4D SIPE SYSTEM

Technologie 4D Sipe System využívá běhoun rozdělený do mnoha bloků, které zvyšují tření a stabilitu v zatáčkách. Systém nabízí vynikající boční přilnavost na sněhu.Výhody Skvělé zatáčení i na sněhu

DRÁŽKY VE TVARU V

Drážky ve tvaru V ve spojení se základními drážkami běhounu vytvářejí jemnou síť, která ve vzorku běhounu zachytává sníh. Kontakt sněhu se sněhem pak zlepšuje záběr a přilnavost..Výhody Lepší ovladatelnost na sněhu

SMĚROVÝ DEZÉN BĚHOUNU

Směrový dezén běhounu navržený pro jízdu za chladného ranního počasí vytlačuje vodu do drážek. Voda je rychle odvedena z povrchu pneumatiky, čímž se snižuje riziko aquaplaningu.Výhody Snížené riziko aquaplaningu

FUNKČNÍ POLYMERY

Funkční polymery ve směsi běhounu zlepšují charakteristiky výkonu při nízkých teplotách, zlepšují adhezi na vozovce za nízkých zimních teplot.Výhody Výjimečná přilnavost za nízkých teplot.

Označení pneumatik EU

Dunlop SP Winter Sport 4D 255/40R18 99V MO XL
E C 71dB C1

V listopadu 2012 byla zavedena standardní značka pro pneumatiky pro vozidla. Na základě tří kritérií poskytuje informace o účinnosti paliva, hodnocení přilnavosti za mokra a hladinách hluku.

 

Účinnost paliva - tato značka ukazuje, jak se pneumatika vyvíjí při spotřebě paliva - palivová účinnost je odstupňována od A do G (hodnocení D se nepoužívá pro osobní automobily). Rozdíl mezi ratingem A a ratingem G by mohl znamenat snížení spotřeby paliva až o 7,5%. Chcete-li to v reálném vyjádření, výběr pneumatik s hodnotou A namísto pneumatik s hodnotou G vám může ušetřit více než 6 litrů paliva každých 1000 kilometrů (na základě průměrné spotřeby 8 litrů / 100 km)

Mokrá přilnavost - Tento štítek ukazuje, jak dobře brzdí pneumatika na mokré vozovce. Hodnoceno od A do G (hodnocení D a G se nepoužívají pro osobní automobily). V nouzové situaci může mít pár metrů velký rozdíl. U osobních automobilů, které používají plné brzdy od 50 km / h, bude sada pneumatik s jmenovitou hodnotou A brzdit až o 18 metrů kratší než sada pneumatik s hodnotou F (brzdná dráha se může lišit podle jízdních podmínek a dalších ovlivňujících faktorů)

Hlučnost (Noice) - Tato značka zobrazuje hladinu hluku v decibelech pneumatiky. Pneumatika je rozdělena do tří kategorií, které jsou ilustrovány třemi vlnami: 1 černou vlnou - Tichý (3dB nebo více pod evropským limitem), 2 černé vlny - Střední (mezi evropskou hranicí a 3dB níže) a 3 černými vlnami - Hlučný Evropský   limit