(Dodává se bez ráfku)
Obrázek se může lišit od popisu

5241 vč. DPH
5241 vč. DPH
Předpokládaná dodací lhůta - Pondělí 1 Duben - Úterý 2 Duben
Doprava zdarma

Popis produktu

SP SPORTMAXX GT

Vynikající přilnavost a citlivost za sucha pro vysoký výkon při sportovní jízdě

  • Výjimečná přilnavost za sucha
  • Přesné ovládání a odezva
  • Stabilita při vysoké rychlosti a při zatáčení

 

HLAVNÍ VÝHODY

RUNONFLAT

Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km při maximální rychlosti 80 km/h.

STABILITA PŘI VYSOKÉ RYCHLOSTI A PŘI ZATÁČENÍ

Pneumatika Sport Maxx GT si udržuje tvar i při dálničních rychlostech, což pomáhá zlepšovat stabilitu a odolnost proti opotřebení. Tlak se roznáší po celé kontaktní ploše. Výsledkem je hladší přechod z přímé jízdy do zatáčky.

PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ A ODEZVA

Technologie Dunlop Touch kombinuje pokročilé prvky, které umožňují přesné ovládání a citlivost. Díky ploššímu profilu běhounu se do kontaktu s vozovkou dostane větší plocha pneumatiky. Je tak možné přesnější řízení a odezva vozovky.

MIMOŘÁDNÁ PŘILNAVOST DÍKY ZÁVODNÍ TECHNOLOGII

Dopřejte si výjimečnou adhezi k vozovce s pneumatikou Sport Maxx GT. Směs běhounu s přídavkem závodního černého karbonu má zvýšenou přilnavost a brzdný výkon.

 

TECHNOLOGIE

ROVNĚJŠÍ PROFIL BĚHOUNU

Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha

ASYMETRICKÝ DEZÉN BĚHOUNU

Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu

SMĚS SE SLOŽKOU DUAL SILICA

Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.

MULTIPROFILOVÝ BĚHOUN (MRT)

Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách

TECHNOLOGIE MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)

Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

BEZEŠVÝ PÁS (JLB)

Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

RUNONFLAT

Samonosná technologie Dunlop (DSST)Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.Bezpečnostní upozornění: Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu.

SPECIFICKÁ PATNÍ OBLAST

Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost

SMĚS S OBSAHEM SILICA-PLUS

Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

PROMĚNNÝ OBJEM HMOTY DEZÉNU

Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení

NANOČÁSTICE

Složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Tyto nanočástice jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Poskytují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce.Výhody Vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění, snížené opotřebení.

Označení pneumatik EU

Dunlop SP Sport Maxx GT 235/50R18 97V MFS MOE ROF
C B 71dB C1

V listopadu 2012 byla zavedena standardní značka pro pneumatiky pro vozidla. Na základě tří kritérií poskytuje informace o účinnosti paliva, hodnocení přilnavosti za mokra a hladinách hluku.

 

Účinnost paliva - tato značka ukazuje, jak se pneumatika vyvíjí při spotřebě paliva - palivová účinnost je odstupňována od A do G (hodnocení D se nepoužívá pro osobní automobily). Rozdíl mezi ratingem A a ratingem G by mohl znamenat snížení spotřeby paliva až o 7,5%. Chcete-li to v reálném vyjádření, výběr pneumatik s hodnotou A namísto pneumatik s hodnotou G vám může ušetřit více než 6 litrů paliva každých 1000 kilometrů (na základě průměrné spotřeby 8 litrů / 100 km)

Mokrá přilnavost - Tento štítek ukazuje, jak dobře brzdí pneumatika na mokré vozovce. Hodnoceno od A do G (hodnocení D a G se nepoužívají pro osobní automobily). V nouzové situaci může mít pár metrů velký rozdíl. U osobních automobilů, které používají plné brzdy od 50 km / h, bude sada pneumatik s jmenovitou hodnotou A brzdit až o 18 metrů kratší než sada pneumatik s hodnotou F (brzdná dráha se může lišit podle jízdních podmínek a dalších ovlivňujících faktorů)

Hlučnost (Noice) - Tato značka zobrazuje hladinu hluku v decibelech pneumatiky. Pneumatika je rozdělena do tří kategorií, které jsou ilustrovány třemi vlnami: 1 černou vlnou - Tichý (3dB nebo více pod evropským limitem), 2 černé vlny - Střední (mezi evropskou hranicí a 3dB níže) a 3 černými vlnami - Hlučný Evropský   limit