(Dodává se bez ráfku)
Obrázek se může lišit od popisu

6020 vč. DPH
6020 vč. DPH
Předpokládaná dodací lhůta - Úterý 17 Září - Pondělí 23 Září
Doprava zdarma

Popis produktu

SP SPORTMAXX TT

Přesné ovládání přináší DuPont™ Kevlar® Pro silné sportovní vozy.

  • Přesné řízení díky technologii DuPont™ Kevlar®
  • Skvělá ovladatelnost a zatáčení
  • Vynikající přilnavost a brzdění

 

HLAVNÍ VÝHODY

PŘESNÉ ŘÍZENÍ DÍKY KEVLAROVÉ TECHNOLOGII

Model SP Sport Maxx TT využívá technologii Kevlar® společnosti DuPont™ a posouvá tak výkon na vyšší úroveň. Bočnice jsou díky této směsi tužší, což vede k větší přesnosti řízení.  Technologie Dunlop Touch zajišťuje vysokou citlivost a odezvu vozovky.

SKVĚLÁ OVLADATELNOST A ZATÁČENÍ

Dezén běhounu pneumatiky Sport Maxx TT efektivněji roznáší tlak po celé pneumatice a zlepšuje tak ovládání za mokra a za sucha. Hladké přechody z přímé jízdy do zatáček poskytují více času na vnímání podnětů z vozovky a případnou reakci, a to i ve vysokých rychlostech. Tuhé ramenní bloky dodávají vyšší stabilitu v zatáčkách.

VYNIKAJÍCÍ PŘILNAVOST A BRZDĚNÍ

Skvělá přilnavost a intenzivnější brzdění za mokra i za sucha díky jedinečné směsi běhounu s obsahem nanočástic používaných pro závodní automobily. Přilnavost dále zlepšuje asymetrické uspořádání běhounu. V dálniční rychlosti tak budete mít lepší kontrolu.

 

TECHNOLOGIE

SPECIFICKÁ PATNÍ OBLAST

Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost

BEZEŠVÝ PÁS (JLB)

Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

TECHNOLOGIE MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)

Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

ASYMETRICKÝ DEZÉN BĚHOUNU

Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu

ROVNĚJŠÍ PROFIL BĚHOUNU

Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha

PROMĚNNÝ OBJEM HMOTY DEZÉNU

Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení

MULTILAMELOVÝ SYSTÉM

Jízdní podmínky v zimě se mohou značně lišit. Měnící se podmínky, od chladného suchého počasí po sněžení či přeháňky, kladou na pneumatiky velmi vysoké nároky. Multilamelový systém společnosti Dunlop tento úkol splňuje s různými typy lamel pro odlišné jízdní podmínky v zimě.Výhody Stabilní výkon v různých zimních podmínkách

SMĚS S OBSAHEM SILICA-PLUS

Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

SMĚS SE SLOŽKOU DUAL SILICA

Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.

DRŤ KEVLAR®

Bočnice vyztužené drtí z vláken Kevlar® udržují optimální tuhost za vysokých provozních teplot.Výhody Lepší odezva vozovky a přesnost řízení

NANOČÁSTICE

Složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Tyto nanočástice jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Poskytují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce.Výhody Vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění, snížené opotřebení.

Označení pneumatik EU

Dunlop SP Sport Maxx TT 225/50R17 94W * MFS RUNFLAT
C C 70dB C1

V listopadu 2012 byla zavedena standardní značka pro pneumatiky pro vozidla. Na základě tří kritérií poskytuje informace o účinnosti paliva, hodnocení přilnavosti za mokra a hladinách hluku.

 

Účinnost paliva - tato značka ukazuje, jak se pneumatika vyvíjí při spotřebě paliva - palivová účinnost je odstupňována od A do G (hodnocení D se nepoužívá pro osobní automobily). Rozdíl mezi ratingem A a ratingem G by mohl znamenat snížení spotřeby paliva až o 7,5%. Chcete-li to v reálném vyjádření, výběr pneumatik s hodnotou A namísto pneumatik s hodnotou G vám může ušetřit více než 6 litrů paliva každých 1000 kilometrů (na základě průměrné spotřeby 8 litrů / 100 km)

Mokrá přilnavost - Tento štítek ukazuje, jak dobře brzdí pneumatika na mokré vozovce. Hodnoceno od A do G (hodnocení D a G se nepoužívají pro osobní automobily). V nouzové situaci může mít pár metrů velký rozdíl. U osobních automobilů, které používají plné brzdy od 50 km / h, bude sada pneumatik s jmenovitou hodnotou A brzdit až o 18 metrů kratší než sada pneumatik s hodnotou F (brzdná dráha se může lišit podle jízdních podmínek a dalších ovlivňujících faktorů)

Hlučnost (Noice) - Tato značka zobrazuje hladinu hluku v decibelech pneumatiky. Pneumatika je rozdělena do tří kategorií, které jsou ilustrovány třemi vlnami: 1 černou vlnou - Tichý (3dB nebo více pod evropským limitem), 2 černé vlny - Střední (mezi evropskou hranicí a 3dB níže) a 3 černými vlnami - Hlučný Evropský   limit